Javascript är inte påslaget i din webbläsare. För bästa användning av webbplatsen, rekommenderar vi att aktivera Javascript.
Tillbaka till förstasidan

Tipsa polisen om brott

Samhället blir tryggare för alla
människor när polisen kan
stoppa brott.
Men polisen behöver hjälp
för att kunna stoppa brott.
Vet du att någon gör brott?
Tala om det för polisen.
Du behöver inte säga vad du heter.

Du kan ringa dag och natt
på telefonnummer 114 14.
Från utlandet ringer du 0046 77 114 14 00.

Till toppen